من و هسملی

چیزی شبیه معجزه با عشق ممکن می شود ( من و هسملی عاشق همیم)

من و هسملی

چیزی شبیه معجزه با عشق ممکن می شود ( من و هسملی عاشق همیم)

من و هسملی

وَإِن یَکَادُ الَّذِینَ کَفَرُ‌وا لَیُزْلِقُونَکَ بِأَبْصَارِ‌هِمْ لَمَّا سَمِعُوا الذِّکْرَ‌ وَیَقُولُونَ إِنَّهُ لَمَجْنُونٌ ﴿٥١﴾ وَمَا هُوَ إِلَّا ذِکْرٌ‌ لِّلْعَالَمِینَ ﴿٥٢﴾

در ازل پرتو حسنت ز تجلی دم زد
عشق پیدا شد و آتش به همه عالم زد

اینجا بانوی خوبی ها داستان های شیرین زندگیشو همراه با هسملی جووون مینویسه
امیدوارم بتونیم خوشبختی رو برای هم به ارمغان بیاریم




تاریخ عقد : پنج شنبه ۹۴/۰۳/۲۱

آخرین مطالب

فعلا اینجا

سه شنبه, ۱۲ خرداد ۱۳۹۴، ۰۳:۱۴ ب.ظ

سلام  دوستای گلم 


خیلی دلم برای دنیای مجازی و دوستام تنگ شده

دلم برای خاطره نویسی

زیاد با محیط بلاگ آشنا نیستم از طراحیشم خوشم نمیاد


اما فعلا اینجا مینویسم ببینم چی پیش میاد

راستش خیلی وقت بود توی بلاگفا بخاطر جراحی که داشتم نتونستم بنویسم

وقتی هم اومدم

بلاگفا  از هجرم سر به بیابون گذاشته بود
حالا هم که میخوام بنویسم اون ناز میکنه
البته دلایل زیادی داره که اگر بلاگفا لطف نماید همان نسخه قدیم را تقدیم نماید عرض مینماییم
بقولی گفتنی تو هر کاری مصلحتیه

اما خداییش هیچوقت به بلاگفا خیانت نکردم نفرینم نکردم هنوزم میگم برای من بهترین بلاگفاست هشت ساله پا به پام اومده


فعلا همین


  • بانوی خوبی ها

نظرات (۲)

سلام.
خوبی؟
خوش اومدی. فعلا تبریک  :)
حداقل تا وقتی بلاگفا درست میشه قلم ِ آدم بی دفتر نمیمونه   :)
پاسخ:
سلام . مرسی

البته توی ورد ثبتشون کردم
هنگامه اینجا وبلاگ شماست؟ آخه بانوی خوبی ها برام جدید بود 
وب جدید مبارک باشه. شکلک هم که نداره :)
به نظر من بهترین میهن بلاگه
پاسخ:
آره عزیزم . زندگیم تغییر کرده برای همین همه چیز و تغییر دادم

ان شاالله بلاگفا درست شه اونجا راحت ترم

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی