من و هسملی

چیزی شبیه معجزه با عشق ممکن می شود ( من و هسملی عاشق همیم)

من و هسملی

چیزی شبیه معجزه با عشق ممکن می شود ( من و هسملی عاشق همیم)

من و هسملی

وَإِن یَکَادُ الَّذِینَ کَفَرُ‌وا لَیُزْلِقُونَکَ بِأَبْصَارِ‌هِمْ لَمَّا سَمِعُوا الذِّکْرَ‌ وَیَقُولُونَ إِنَّهُ لَمَجْنُونٌ ﴿٥١﴾ وَمَا هُوَ إِلَّا ذِکْرٌ‌ لِّلْعَالَمِینَ ﴿٥٢﴾

در ازل پرتو حسنت ز تجلی دم زد
عشق پیدا شد و آتش به همه عالم زد

اینجا بانوی خوبی ها داستان های شیرین زندگیشو همراه با هسملی جووون مینویسه
امیدوارم بتونیم خوشبختی رو برای هم به ارمغان بیاریم




تاریخ عقد : پنج شنبه ۹۴/۰۳/۲۱

آخرین مطالب

تنت به ناز طبیبان نیازمند مباد

پنجشنبه, ۱۴ خرداد ۱۳۹۴، ۰۱:۰۷ ب.ظ

خودت را که به خدا سپردی دیگر نگران هیچ طوفانی نباش

یادت باشد کشتی نوح را یک غیر حرفه ای ساخت و کشتی تایتانیک را یک حرفه ای


 

تعبیر خودم از این درد :

دلم شکوندن نه یکبار و نه دوبار ، خیلی دلم شکست ،

در سکوت و تنهایی اشک ریختم و دهان به نفرین نگشودم

فقط میگفتم خدایا بنده هایت که دم از ایمان میزدند شکستن را راحت تر از پیوستن یاد گرفته اند .

اشک ریختم و تمامی قطعات شکسته شده دلم بیرون ریخت

 اما اشک درست قطعات را جارو نزده بود چون بغض هایی در گلو می ماند و با قورت دادنش تجمع عظیمی از خورده های دل باز میگشت ،

این خورده ها تبدیل به توده ای شد دقیقا در سینه ام و حالا باید به تمام این شکست ها پایان میدادم 

 روز دوشنبه 94/02/07ساعت 8 صبح حدود 3 سانت از بدنم تیغ خورد و این خورده ها را بیرون آوردند.

خدا من را بخشید و من از دلم عذرخواهی کردم و قول دادم دیگر اینقد راحت نگذارم هر غریبه ای لگد بزند به جایگاه ابدی بهترین هایم

 به جایگاه ابدی خدایم . پیامبر عزیزم محمد . امام عزیزم حسین و خانواده عزیزم بخصوص مادرم

ادامه دارد ....

  • بانوی خوبی ها

نظرات (۴)


سلام دوست گرامی.
[گل] ضمن تبریک ولادت با سعادت امام زمان(ع) خدمت شما؛[گل]

این پیام، کارت دعوتیست محضر شما عزیز.

خوشحال خواهم شد در کلبه خود در خدمت شما باشم.

##چرا امام زمان(علیه‏ السلام) را «قائم» مى‌‌نامند؟##
##در «رجعت»؛ چه کسانی با ظهور امام عصر(عج) به دنیا باز می‌‌گردند؟##
## چرا گنهکاران ثروتمندند؟؟!!##

مطمئنا «مطالب متنوع وبلاگ»، که پاسخگوی بسیاری سوالات ذهنی شماست، مطلوب شما قرار خواهد گرفت.

[گل] منتظر حضور و البته «نظرات ارزشمند» شما گرامی هستم.[گل]
موفق و منصور باشید.

http://bia2mofid.persianblog.ir

سلام...
عیدت مبارک.
پس خدا رو شکر ب سلامتی پشت سر گذاشتی جراحی رو.
خداروشکر...

اللهم (لطفا و خواهشا و احتراما) اشف کل مریض.
پاسخ:
آره خدارو شکر

ان شاالله
چقدر دوست داشتم این جمله رو
خودت را که به خدا سپردی دیگر نگران هیچ طوفانی نباش 
یادت باشد کشتی نوح را یک غیر حرفه ای ساخت و کشتی تایتانیک را یک حرفه ای


من فکر میکردم بیشتر از سه سانت برش بزنن. خدا رو شکر که الان بهتری. 
پاسخ:
سه سانتم زیاد بود . من تاکیدک کمتر بود اما نمیشد
سلام  
وبلاگ جالبی داری اگه با تبادل لینک موافقی خبر بده
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی