من و هسملی

چیزی شبیه معجزه با عشق ممکن می شود ( من و هسملی عاشق همیم)

من و هسملی

چیزی شبیه معجزه با عشق ممکن می شود ( من و هسملی عاشق همیم)

من و هسملی

وَإِن یَکَادُ الَّذِینَ کَفَرُ‌وا لَیُزْلِقُونَکَ بِأَبْصَارِ‌هِمْ لَمَّا سَمِعُوا الذِّکْرَ‌ وَیَقُولُونَ إِنَّهُ لَمَجْنُونٌ ﴿٥١﴾ وَمَا هُوَ إِلَّا ذِکْرٌ‌ لِّلْعَالَمِینَ ﴿٥٢﴾

در ازل پرتو حسنت ز تجلی دم زد
عشق پیدا شد و آتش به همه عالم زد

اینجا بانوی خوبی ها داستان های شیرین زندگیشو همراه با هسملی جووون مینویسه
امیدوارم بتونیم خوشبختی رو برای هم به ارمغان بیاریم




تاریخ عقد : پنج شنبه ۹۴/۰۳/۲۱

آخرین مطالب

خوشحالم ...

جمعه, ۲۷ شهریور ۱۳۹۴، ۰۷:۱۶ ب.ظ
تاریخ : شنبه سی و یکم مرداد ۱۳۹۴ | 19:26 |

نمیدونم از چی بگم

از کجا بگم

من و سه حلقه ای منتظر یه خبر خوب بودیم تو این روزا (خبر مربوط به کار همسریه از گفتن جزئیات فعلا معذورم)

و امروز این خبر خوب رسید

کلا امروز شنبه ی خیلی خوبی بود

من واقعا موندم چجوری از خدا تشکر کنم

اینهمه گذشته غم انگیز

یهو گذاشته بود همه سوپرایزارو با هم

این یگانه معبود من، من و همسری رو هر روز بیشتر عاشق تره خودش میکنه

چقد خوبه خدا باشه همه کست

دیگه چی میخوای از این دنیا

جز وجود خدای مقتدر و زیبایی که فقط داره نگامون میکنه و بهمون لبخند میزنه

به زندگی دونفره ، به سنت پیامبرش (صلی الله علیه واله)، به عشق و محبت همسر

به تلاش برای زندگی ای سالم و خوشبخت

خدایــــــااااااااااااااااااااااااا شکرتــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ



 

*امروز همسری یه کلیپ ساخت و برام فرستاد این دومین کلیپیه که برام میسازه ، کلیپای ساخته شده خیلی هوادار پیدا کرده توی خونه و هر روز منتظر قسمت بعدی داستان هستن ، داستان هم فقط عکسامه

 

* خوشحالی دیروز به همین یه خبر خوش ختم نشد . شبش همسری تماس گرفت و گفت پولی که قرار بود بیمه به حسابمون واریز کنه ، واریز کردن و اینم خبر خیلی خوبی برای ما بود

  • بانوی خوبی ها

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی