من و هسملی

چیزی شبیه معجزه با عشق ممکن می شود ( من و هسملی عاشق همیم)

من و هسملی

چیزی شبیه معجزه با عشق ممکن می شود ( من و هسملی عاشق همیم)

من و هسملی

وَإِن یَکَادُ الَّذِینَ کَفَرُ‌وا لَیُزْلِقُونَکَ بِأَبْصَارِ‌هِمْ لَمَّا سَمِعُوا الذِّکْرَ‌ وَیَقُولُونَ إِنَّهُ لَمَجْنُونٌ ﴿٥١﴾ وَمَا هُوَ إِلَّا ذِکْرٌ‌ لِّلْعَالَمِینَ ﴿٥٢﴾

در ازل پرتو حسنت ز تجلی دم زد
عشق پیدا شد و آتش به همه عالم زد

اینجا بانوی خوبی ها داستان های شیرین زندگیشو همراه با هسملی جووون مینویسه
امیدوارم بتونیم خوشبختی رو برای هم به ارمغان بیاریم




تاریخ عقد : پنج شنبه ۹۴/۰۳/۲۱

آخرین مطالب

سفر قندی ۳

سه شنبه, ۷ مهر ۱۳۹۴، ۰۴:۳۶ ق.ظ

دروغ های زنانه

یا ازسر عشق است

یا از سر ترس

چرا که هیچ کس به یاد نمی آورد

زنی در طول تاریخ،

ادعای پیامبری کرده باشد... _نیلوفر لاری پور_

😍😍😍


هنوز ادامه اون سفر قندی مونده

که ایندفعه هسملی در یک حرکت فوق عشقولی کفت باید دوشنبه پیشم باشی و دلم برات تنگ شده

منم گفتم چشم قُلبان

امروز یا همون دیروز صبح  هسملی اومددنبالم منم آماده وایساده بودم با هم رفتیم خونه پدرشوی

اونجا ناهار و مقداری چیز میز برداشتیم و سمت دولت عشق حرکت کردیم

تو راه سرم از درد داشت میترکید 

که ساعت ۱۴رسیدیم کلبمون

ناهار خوردیم و نماز خوندیم و فقط افتادم 

عصری هم هسملی رفت سرکار

و من امشب تنهام و هنوز سردردم خوب نشده و با ترسی که دارم خوابم نمیرم

عین جغد هی میرم و میام تا صبح شه 

آخه این چه کاریه سر خودم درمیارم ،بی خوابی شبانه خیلی آزارم میده اما بخاطر هسملی دوسه شبی تحمل میکنم

با تمام ترسم یه نیم ساعتی خوابیدم ،خواب دیدم واحد کناری دزد زده بعدم فرار کرده اومده تو واحد ما 

منم هی هسملی میگیرم آخرش جواب داد فقط داد زدم دزدددد که بیدارشدم

اینم از کابوس امشب 

الانم هسملی پیام داد اما الکی مثلا من خوابم 

بای بای فعلا تا بعدا بیام سفرقندی یک تکمیل نمایوووم

  • بانوی خوبی ها

نظرات (۳)

چه جراتی داری شب تو خونه تنها باشی. آدم از ترس خوابش نمیبره.
پاسخ:
منم از ترس خوابم نمیبره اما مجبورم الان ساعت سه و هنوز بیدارم
سلام
ببخشید الان این شعری که بالای متن گذاشتید، چه ارتباطی با خاطره شما داره؟
پاسخ:
ازش خوشم اومد گذاشتم
چه بی معنی
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی