من و هسملی

چیزی شبیه معجزه با عشق ممکن می شود ( من و هسملی عاشق همیم)

من و هسملی

چیزی شبیه معجزه با عشق ممکن می شود ( من و هسملی عاشق همیم)

من و هسملی

وَإِن یَکَادُ الَّذِینَ کَفَرُ‌وا لَیُزْلِقُونَکَ بِأَبْصَارِ‌هِمْ لَمَّا سَمِعُوا الذِّکْرَ‌ وَیَقُولُونَ إِنَّهُ لَمَجْنُونٌ ﴿٥١﴾ وَمَا هُوَ إِلَّا ذِکْرٌ‌ لِّلْعَالَمِینَ ﴿٥٢﴾

در ازل پرتو حسنت ز تجلی دم زد
عشق پیدا شد و آتش به همه عالم زد

اینجا بانوی خوبی ها داستان های شیرین زندگیشو همراه با هسملی جووون مینویسه
امیدوارم بتونیم خوشبختی رو برای هم به ارمغان بیاریم




تاریخ عقد : پنج شنبه ۹۴/۰۳/۲۱

آخرین مطالب

سلام

دوشنبه, ۱۳ مهر ۱۳۹۴، ۰۵:۰۳ ب.ظ

دیگه وقتی برای نوشتن و آپلود عکس توی وب ندارم چون دوستان در جریانند من همیشه خاطراتمو با عکس مینوشتم برای همین فقط توی اینستا فعالیت میکنم

  • بانوی خوبی ها

نظرات (۸)

سلامی دوباره 
سایتتون عالیییییییییییییییییییییه

یعنی خاطراتتو فقط میخوای به صورت تصویری ثبت کنی؟
میشه تو صفحه خصوصی بیام؟:-D
پاسخ:
البته تصویر میزارم‌بعد زیرش توضیحاتشو میدم یه جور خاطره نویسی به صرف عکس 

اره چرا که نه ،البته من همیشه صفحه شمارو میخونم
  • خانوم خردادی
  • خیلی حیف شد که داری میری.
    همه پستاتو میخوندم ولی خب لپتاپ نداشتم
    هرجا هستی موفق باشی و خوشبخت:**
    پاسخ:
    رفتنی باید بره 

    مرسی .ان‌شاءالله
  • ܓ✿اناربانو ܓ✿
  • پ یعنی توم رفتی...
    پاسخ:
    رفتم که بیایم روزی که تو هم رفتی
    سلام
    پس چرا هنوز این وبلاگ داری؟
    شما که میگید من دیگه مطلب نمیزارم؟😕😕😕😕😕
    سلام دیگه از بلاگ رفتی . از همه بهتر وبلاگه
    پاسخ:
    رفتم اینستا دیگه
  • ܓ✿اناربانو ܓ✿
  • هوم... همه رفتن.دلتنگ شدم.
  • ܓ✿اناربانو ܓ✿
  • دلم واسه نوشته هات تنگ شده. مث قدیما :(
    پاسخ:
    من مینویسم اما تو اینستا تو چرا نیستی ؟
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی