من و هسملی

چیزی شبیه معجزه با عشق ممکن می شود ( من و هسملی عاشق همیم)

من و هسملی

چیزی شبیه معجزه با عشق ممکن می شود ( من و هسملی عاشق همیم)

من و هسملی

وَإِن یَکَادُ الَّذِینَ کَفَرُ‌وا لَیُزْلِقُونَکَ بِأَبْصَارِ‌هِمْ لَمَّا سَمِعُوا الذِّکْرَ‌ وَیَقُولُونَ إِنَّهُ لَمَجْنُونٌ ﴿٥١﴾ وَمَا هُوَ إِلَّا ذِکْرٌ‌ لِّلْعَالَمِینَ ﴿٥٢﴾

در ازل پرتو حسنت ز تجلی دم زد
عشق پیدا شد و آتش به همه عالم زد

اینجا بانوی خوبی ها داستان های شیرین زندگیشو همراه با هسملی جووون مینویسه
امیدوارم بتونیم خوشبختی رو برای هم به ارمغان بیاریم




تاریخ عقد : پنج شنبه ۹۴/۰۳/۲۱

آخرین مطالب

پیدا کرد

جمعه, ۱۵ آبان ۱۳۹۴، ۰۹:۵۵ ق.ظ

وقتی به هسملی گفتم وب دارم 

اون ازم خواست آدرسش نگم تا خودش پیداش کنه

با زیرکی و سوالایی که گاها ازم میکرد تونست پیداش کنه

اما یکم دیر وقتی که من قصد رفتن کرده بودم

حالا که اینجا رو پیدا کرده و تمام نوشته ها و نظرات و زیرورو کردم دوست دارم به یه چالش دعوتش کنم.

اسب نجیب من یکی از بهترین خاطراتی که از با من  بودن داری رو برام بنویس تا اینجا بزارم یادگار بمونه


  • بانوی خوبی ها

نظرات (۱)

سلام عشقم
چشم
حتما
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی