من و هسملی

چیزی شبیه معجزه با عشق ممکن می شود ( من و هسملی عاشق همیم)

من و هسملی

چیزی شبیه معجزه با عشق ممکن می شود ( من و هسملی عاشق همیم)

من و هسملی

وَإِن یَکَادُ الَّذِینَ کَفَرُ‌وا لَیُزْلِقُونَکَ بِأَبْصَارِ‌هِمْ لَمَّا سَمِعُوا الذِّکْرَ‌ وَیَقُولُونَ إِنَّهُ لَمَجْنُونٌ ﴿٥١﴾ وَمَا هُوَ إِلَّا ذِکْرٌ‌ لِّلْعَالَمِینَ ﴿٥٢﴾

در ازل پرتو حسنت ز تجلی دم زد
عشق پیدا شد و آتش به همه عالم زد

اینجا بانوی خوبی ها داستان های شیرین زندگیشو همراه با هسملی جووون مینویسه
امیدوارم بتونیم خوشبختی رو برای هم به ارمغان بیاریم




تاریخ عقد : پنج شنبه ۹۴/۰۳/۲۱

آخرین مطالب

سفرقندی ۲(۵)

چهارشنبه, ۸ مهر ۱۳۹۴، ۰۶:۳۸ ب.ظ

فکر یک بوسه ی شیرین ز لبت کشت مرا

حرفهای هوس انگیز شبت کشت مرا 

آتش انداخته ای در دل من ، خوابیدی؟

فکر یک بوسه بجای طلبت کشت مرا!!!


یه شب که هسملی داشت نماز مغرب میخوند یدفعه دلم بسکویت خواست ،وقتی نوعشو به هسملی گفتم اونم گفت منم این نمونه رو دوست دارم خلاصه بعد نمازگفت میرم برات میگیرم ،وقتی نماز خوند گفتم منم باهات میام گفت حالا که اینجوره پس یکم پیاده روی کنیم بریم سوپری سر خیابون .وقتی رفتیم بیرون دیدیم هوا خیلی عالیه بسکوییت و پفک و لواشک خریدیم و سمت ساحل حرکت کردیم ،ساحلی که تابحال نرفته بودم اما خیلی باصفا بود با اینکه تو راهش تاریک و خلوت بود و ترسیدم اما وقتی رسیدم به ساحل احساس آرامش کردم تو راه با هسملی سر اینکه در آینده ازدواج کردیم کی بچه دار بشیم صحبت کردیم ،هسملی میگفت اولی رو باید بزاری هر موقع خدا میخواد بیاد ،منم باهاش موافقم چون این دور و زمونه نازایی خیلی زیاده و بخوای صبر کنی یه ریسکه با توجه به اینکه دکتر بهم گفته بلافاصله بعد ازدواج باید حامله شم .وقتی رسیدیم خونه هر دوتامون از پادرد مینالیدیم .


اون ده میلیون باقیمانده پول صاحبخونه هم به طرز معجزه آسایی فراهم شد البته سختی هم کشیدیم اما از خدا نبود و بنده خدا ما رو کچل کرد ،حقوق هسملی واریز شد توی روز شنبه مورخ ۹۴/۰۶/۱۴.هدیه هم یه میلیون گیرمون اومد ،یه تومنی که پول کولر دادیم هم هسملی از دوستاش قرض گرفت  و بالاخره وام ازدواج با هزار تا دردسر واریز شد بحسابمون اول کارمنده میگفت تو حسابتون ریختم ما هم باور در اخر فهمیدیم هنوز حساب برامون باز نکرده توی یه شنبه هم حساب باز کردیم هم کارتمون صادر شد و هم وام واریز شد به کارت البته از وام شش میلیونی فقط پنج میلیون و ششصد بهمون تعلق گرفت و بالاخره چک با یه هفته تاخیر پاس شد هرچند بعد از واریز پول به حساب جاریمون صاحبخونه تا دوهفته پول برداشت نکرد چون مسافرت بود .


یه قضیه ای هم که خیلی ناراحتم کرد مربوط به دوست هسملی بود که قبل از عید ۹۴عقد کرده بودن و دوستش تا میتونست هسملی رو تشویق میکرد که ازدواج کنه اما الان بعد از یه مدت اومده بود پیش هسملی درد دل میکرد و میگفت یه وقت از غریبه زن نگیری بدبخت میشی هسملی هم کفت من الان سه ماهه ازدواج کردم اونم با غریب ،پسره میگفته اوایل همه شرایطمو بهش گفتم اینکه دارم خونه میسازم و توی قرض هستم، حقوقم زیاد نیست و مرخصیم کمه اونم همه چیزو قبول کرد اما همین که دوماه از ازدواج گذشت بهانه هاش شروع شد هنوز شش ماه عقد نکردیم سه تا مانتو گرون قیمت دست گذاشته براش خریدم ،خانوادش مدام میرن سفر اونم باهاشون میره و هی پول ازم میخواد هر چی میگم ندارم میگه دروغ میگی ،گفت الان چهار روزه با هم قهریم اگه بخواد همینجور ادامه بده میرم طلاقش میدم (یعنی طلاق اینقد ساده و آسون شده ) بعد از هسملی پرسیده زن تو چجوریه ولخرجه یا نه ؟ هسملی هم گفته اون خیلی درکم میکنه و خودش میدونه پول ندارم هیچ ازم نمیخواد تازه من بعضی وقتا شرمندش میشم 

من به هسملی گفتم نباید ایجور میگفتی حالا میره به زنش میگه برو از زن مردم یاد بگیر چقد قانع هستن و به رخش میکشه 

هسملی هم از این جریان که زن با درک و شعوری گیرش اومده خوشحال بود میگفت به کسی نگو ما با هم خوبیم یه وقت حسادت میکنن و حسرتمون میخورن زندگیمون خدای نکرده خراب میشه .

از من به شما جوونا نصیحت این روزا آمار طلاق به بهانه های ساده و الکی خیلی بالا رفته حواستون به زندگیتون باشه ،کمتر از شبکه های اجتماعی استفاده کنید ،هوای هسملیتون داشته باشین و درکش کنی و شما مجردها هم به کم قانع باشید گاهی وقتها یکی میاد خواستگاریتون که همه چیز داره و شما دلخوشش هستین اما همون دارا ممکنه طی یه اتفاق همه چیزش و از دست بده و بالعکسش هم هست 



  • بانوی خوبی ها

نظرات (۳)

بیسکوییت و پفک و لواشک شور و شیرین؟  :-)
چرا دکتر گفته بلافاصله بعد از ازدواج باید بچه دار شی؟

دوست همسرت چه زن بی ملاحظه ای داره...

پاسخ:
بخاطر عملی که داشتم 
چی بگم والله
  • ثریا شیری
  • خانومای پر توقع زیاد هستن، البته برعکسشونم زیاده، ربطی هم به غریب و فامیل نداره... ان شاءالله که مشکلشون حل بشه و خانم به درک بالایی از شرایط ِ همسرش برسه...
    منم با حرف ِ همسرت موافقم، سعی کن که زندگیت برای بقیه همیشه یه معما باشه ندونن خوبین یا بد، چون واقعا بعضیا حسادت میکنن من به چشم دیدم...
    در مورد طلاق هم، متاسفانه زیاد شده ولی خب بعضی وقتا آدم باید از بین ِ بد و بدتر، بد رو انتخاب کنه...
    امیدوارم همیشه خدا مواظب ِ زندگی ِ قشنگتون باشه اومدین طرفای ما حتما بهم اطلاع بده ببینمت :)
    پاسخ:
    آره پرتوقع و کم توقع همیشه هست 

    باهات موافقم 

    مرسی عزیزم ،چشم حتما
  • زهرای سعید
  • شاد و خوشبخت باشید :*
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی